Instagram

středa 20. května 2015

Praha/Londýn/Řím

"A když přežiješ zkouškové, užiješ si nejlepší prázdniny na světě!"
cappuccino and one of my favorite cities...missing Florence!

To zní jako poměrně dobrá motivace. A taky že je! Krom toho, že budu asi tak třičtvrtě prázdnin trávit v práci, už teď je víc než jasné, že strávím týden a týden ve dvou evropských hlavních městech - v Londýně a Římě. A těším se na to snad ještě víc, než na Ježíška! Už teď se mi zdají v noci sny, že jsem někde na Oxford street a nevím, u čeho se zastavit dřív. Pomalu mě začíná chytat nutkání, abych každý den trávila vysedáváním na internetu a prohlížela si fotky Londýna, hledala nejlepší restaurace, nebo obchody, kam opravdu stojí za to si zajít a snažila se vytvořit si dva měsíce dopředu jakýsi "timetable".


Walk the streets of Trastevere - Things to do in Rome, Italy (tips on our blog). Hey @texasblonde07!Venku prší. Slyším, jak dešťové kapky padají venku na zem a vydávají ten úžasně uklidňující šum. Na stole mám ve váze květy bílého šeříku, které jsem dneska dostala od svého drahého a provoněly mi celý pokoj. Ležím v posteli a myslím na prázdniny, volno, teplo, slunce, vodu...a výlety!

Celý článek pro dnešek zakončím zážitkem s profesionální doktorkou:
Christmas lights in London | I have just conquered London for the first time last weekend, and already want to go back. Maybe next time at Christmas?Předevčírem jsem byla navštívit paní doktorku ve městě, poblíž kterého bydlím. Paní byla už od pozdravu velice nevrlá a rozzlobená a když jsem jí sdělila, co mě trápí, poslala mě domů s dodatkem: "A co mám jako dělat? Víte, kolik lidí trpí nějakým problém celoživotně?" #‎sestimsmiř‬
Došla jsem tedy k závěru, že tohle je paní doktorka na správném místě - tu jen tak něco nerozhází!

Žádné komentáře:

Okomentovat