Instagram

úterý 5. května 2015

Fáze jedna - co když to nestihnu?

Mohla jsem se začít učit už dřív.
Mohla jsem tu povinnou četbu číst už od začátku semestru.
Mohla jsem se alespoň podívat dopředu, kolik toho učení bude, ať pak nebrečím.
Mohla?
Měla!

Příští úterý mám první zkoušku. Ještě ani neskončil semestr a už se to hrne. Vždyť jsem neodevzdala všechny seminárky, které mám rozpracované. Už konečně rozpracované - podotýkám.
Začíná se mě zmocňovat ten divný pocit, který se sám pozve do mé hlavy a do konce června se ode mě nehne. Pomalu a jistě mě navrtává a já tu pak sedím sama v prázdném bytě a nadávám si: ,,Proč já kráva něco přes rok nedělala?"
Z bytu nade mnou slyším reklamu na Mattoni a znělku na kriminálku Las Vegas. Říkám si, že bych měla začít něco dělat, ale pak mě napadne, že dneska už je pozdě a pustím se do toho zítra. Aspoň se na to vyspím, žejo. (A ráno venku moc prší, mám velký hlad a celkově není úplně tlak vzduchu tak akorát. Takže si pustím Stejka a sleduju ,,Rebel vole!" donekonečna... nojo, už se znám.)

Koupila jsem si tento týden Casting sunkiss jelly od L'Oreálu, takže bych za pár dní, až to ozkouším, mohla hodit recenzi na produkt. (haha, rozhodla jsem se taky komentovat kosmetiku, kterou vyzkouším! :D)

C.

Žádné komentáře:

Okomentovat