Instagram

pátek 22. května 2015

Fabulous May.


Zdárek párek všem!

Připravila jsem si článek s názvem Fabulous May. O co vlastně ale jde? Jedná se v podstatě o "vypíchnutí" nejlepších zážitků, věcí, jídla, pití, knih, míst, hudby, elektroniky, receptů, nápadů a lidí či všeho ostatního, co vás ještě napadne. Moc ráda bych každý měsíc napsala jeden takový článek, který se bude týkat jednoho aktuálního období a já bych zavzpomínala, co mě v tu dobu hodně nadchlo a dostalo do kolen! Takže asi začneme... :)

Fabulous Book. Zločin a trest, F. M. Dostojevský.
Ano, je to poměrně bichle. Ne, opravdu mi to nevadí. Koho odradí od čtení takhle skvělé knihy jen její tloušťka, není hoden jakéhokoliv políbení literaturou. Nemůžu si pomoct. Román jsem sice dočetla už někdy v březnu (nebo to byl únor?), ale před několika dny jsem dopsala závěrečnou seminární práci, ve které se zabývám právě rozborem knihy Zločin a trest - a ta kniha je naprosto dokonalá. Do-Ko-Na-Lá. Obsahuje tolik zápletek, všechno do sebe zapadá, při hlubším bádání si všimnete, že je od začátku do konce protkaná myšlenkami, které se skrývají až pod povrchem. A prostě...přečtěte si ji a uvidíte. Podle mě byl Dostojevský vážně Pan spisovatel. A to jsem byla dříve vůči ruským autorům poměrně skeptická.

Fabulous Food. Pringles.
Pravděpodobně se tyhle chipsy nedají považovat ani za jídlo, ale rozhodla jsem se poprvé v životě utratit nějakých padesát-šedesát korun za jednu pixlu brambůrků a myslím, že to stálo za to. Předpokládám, že většina lidí v mém věku Pringles zná. "Myslím si ale, že ne každý je ochoten vyvalit takové peníze za pár bramůrků." - tuhle myšlenku jsem měla v hlavě celý život, dokud jsem si je nekoupila. V podstatě když si spočítáte, kolik dáte peněz za osmdesáti gramový sáček (zhruba 25 až 30 ká-čé), tak jsme na stejné ceně, protože tenhle válec s hlavou hipsterského chlápka s mustachem váží zhruba dvojnásobek. :)

Fabulous Song. Sugar, Maroon 5.
Já vím, že ta písnička není pecka tohoto týdne na všech rádiích. A o to taky jde. Nesnažím se najít nejnovější písničku na světě, ale tu, která mě rozveselí, dodá energii, povzbudí, roztančí a místo splínu se mi objeví úsměv na tváři. Takovou hledám. A tady je...
 
Fabulous Friend. My cat.
❥..........O...............................|..| .............o.............................|..| ................./\----/\..._.,-.-.-.._.|..| ................/.^...^..\,'..............`..; ...............(..O...O...)...................; ................`..=o=_,'...................\ ................../......♥.._,----..__........\ ................./.._.)...,'............`-..`.-..\ ................/.,'./..,'....................\.\.\..\ ..............././../.,'.....................(,_)(,_)♥Povídám si se svým kocourem. Pořád. Vaříme spolu, uklízíme spolu, chodíme ven a když se mu nedaří chytit mouchu, která je příliš vysoko na stropě, vyzvednu ho, aby si mohl chytit i tak. Jsme parťáci a já ho zbožňuju. Nejlepší kocouří kámoš na světě! :)

Fabulous caffé. La Dolce Vita.
Jakožto čerstvý brňák musím přiznat, že kavárny jsou fakt na každém kroku a jedna luxusnější, než druhá. Zatím mám jednoho favorita, který je samozřejmě nepřekonatelný - o něm někdy jindy - ale dneska k poledni, když jsme šli se spolužákama ze zkoušky, zapadli jsme do kavárny La Dolce Vita poblíž Šilingrova náměstí. Můj šálek kávy to teda rozhodně byl a když už jsme u něj - to cappuccino, co jsem dostala, bylo úžasné.

Žádné komentáře:

Okomentovat