Instagram

čtvrtek 22. ledna 2015

Lednové prázdniny

Je to celý měsíc, co jsem nenapsala ani řádku.
...na tomhle blogu.
Je to bída.

SOMETIMES THE SMALLEST STEP IN THE RIGHT DIRECTION ENDS UP BEING THE BIGGEST STEP OF YOUR LIFE. TIP TOE IF YOU MUST, BUT TAKE THE STEP.


Na druhou stranu mám za sebou absolvovány všechny zkoušky tohoto semestru a začínají mi skoro tři-čtyři týdny prázdnin. To je nejhezčí dárek k narozeninám, který jsem si mohla dát. Teda vlastně skoro... To nejlepší bylo, že jsem mohla být po třech letech na své narozeniny konečně doma a ne někde odcestovaná a úplně sama.

V rámci volna si chci vytvořit nějaký plán všech aktivit, které bych chtěla stihnout, než začne nový semestr. Rozhodně nechci propásnout sníh, hory a snowboard. Už minulou zimu mi relax na kopci mezi lyžaři a snowboardisty utekl a letos už si to nechci nechat ujít. Prozatím jsem stihla na Silvestra jeden výjezd, ale to mi zdaleka nestačí. Mohlo by brzo nasněžit. :)

Mým dalším plánem je konečně dočíst Zločin a trest! Minulé jaro/léto jsem s touhle knížkou začala, ale - a už si opravdu nepamatuju proč - vrátila se po několika stránkách zpátky do knihovny mezi ostatní knížky a je tam doposud. A protože vím, že mě zaujala a je to prostě knižní "must-have", tu knížku přečtu do začátku letňáku, i kdybych se měla rozkrájet! :D Pak napíšu, jaká byla. :)

Také bych si chtěla nějak rozplánovat svůj mnohaletý úmysl napsat knížku. Ale je mi to úplně jasné, že v rámci prokrastinace se mi bude hodit dělat cokoliv jiného, jen ne tohle.. znám se. :D

Poslední a NEJDŮLEŽITĚJŠÍ bod celých prázdnin bude válení se s kočičákem. Není nad to mít pořádně vymyšlený plán, co dělat - nic a nic. Nutno podotknout, že kočky jsou v tomhle naprostí profesionálové. :)

To by bylo prozatím vše, mějte se krásně.
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat