Instagram

úterý 16. prosince 2014

Vánoční atmosféra všude kolem.

Jupí! Je to za mnou.

Školní rok mi včerejším polednem skončil a teď už si jen můžu užívat Vánoc, volna, pečení cukroví a nakupování dárečků. :) Zbytek zkoušek nechávám na leden a budu doufat, že všechny dopadnou dobře už na první pokus.
Za osm dní nás čeká Ježíšek. Všichni už se zajisté těšíme. Poslední dobou mi čas ubíhá až neuvěřitelně rychle, takže je pro mě těžko uvěřitelné, že už je šestnáctého. Před chvilkou jsem přece nastupovala do školy.
Na dnešní večer mám ještě v plánu péct cheesecake. Už jsem ho jednou dělala a byl hrozně moc dobrý (ano, proč se nepochválit, že ...). Dopoledne jsem našla nějaký další recept a váážně chci vědět, jak bude chutnat tenhle.
Co se dárečků týče, mám zatím pro svého nejdražšího muže, babičku a dědu a pro mamku. V pátek a sobotu mám poslední možnost, kdy něco koupím, jinak jsem nahraná a budu muset zapojit trochu představivosti a špetku improvizace.


Kdyžtak napište, co hezkého jste svým nejdražším koupili vy. :)
Mějte se krásně a skládejte básně!

Žádné komentáře:

Okomentovat