Instagram

čtvrtek 16. července 2015

Auto, víno, Jižní Morava.


Někde mezi vařením kávy a tvorbou zmrzlinových pohárů jsem nalezla třídenní skulinku, do které se mi vešel výlet na Jižní Moravu. Studovat v Brně je něco jiného, než procestovat křížem krážem okolí Baťova kanálu a strávit dvě noci ve vesnických tělocvičnách či na sklopeném sedadle v autě. Jo, musím uznat, že to nebylo kdovíco, když jsem byla nemocná, ale není nic, co by štamprlka nespravila! Velkou výzvou bylo, když jsem s mým drahým dostala na hlídání na celé odpoledne cizí dítě - a ono po dvou hodinách spánku zahlásilo: "Já se počůlal". Naštěstí stihl vysednout alespoň z auta, takže netrefil zadní sedačku, ale "pouze" své tepláčky a botky. // hurá do sprchy a do čistého, za to, že byl hodný vyfasoval oreo sušenky a mléko :) // Ale když se na to dívám zpětně, vlastně to byla dost sranda. Degustování vín je však absolutně nejlepší část celého víkendu. Zbožňuju víno, ale nejsem znalec - to přiznávám. Naneštěstí mám pocit, že lidi se samovolně považují za experty na chuť vína, architekturu, světové konflikty a vlastně cokoliv na světě. Asi je to naše typicky česká vlastnost, že máme patent na rozum. :) A asi je to tím, že už stárnu, ale den po návratu domů jsem byla naprosto beze všech sil a energie. A v práci. Červenec je v podstatě celkově takový silně pracovní. s unavenou myslí, zavírajícíma se očima a zívajícími ústy. 
Teď mě napadá ... nikdy bych neřekla, že se dokáže člověk tolik změnit během roku, dvou. Ale o tom snad až příště. Ahoj! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat