Instagram

sobota 27. června 2015

Dokonalá sobota



Dnešní den je v podstatě úplně obyčejnou sobotou, během které se nestalo nic zvláštního a mnozí lidé by ji považovali za nudnou. Avšak na druhou stranu má své veliké kouzlo - je to po dlouhé době volná sobota, se kterou můžu naložit úplně jakkoliv. Vždycky jsem totiž v kavárně, zatímco dneska ne. Konečně jsem si uklidila v pokoji ten mega-bordel, vyžehlila kopu prádla (mimochodem během tohohle žehlení jsem stihla zkouknout jeden dvouhodinový film :D) a pak si udělala volníčko.
Jak vidím dobře využitý den nicnedělání já? Pořádně se v prvé řadě najím. To je stěžejní. Pak si dám sprchu, masku na obličej, vyžehlím si vlasy, nalakuju nehty, natřu se hydratačním krémem, aby mi neslezla kůže na nohou, vyřídím důležité maily, posedávám na schodišti na zahradu a venčím kočku a pustím si film, seriál, nebo hledám na internetu akční nabídky a slevy. Jo, tomuhle se říká totálně proflákaný den. Jenže tohle flákání už jsem fakt dlouho nezažila, takže je to vlastně super. Navíc teď začalo venku zase pršet, takže čas seriálů je právě tady!
A jak vypadá váš proflákaný den? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat